Методична робота в ДНЗ – це цілісна, заснована на досягненнях науки й педагогічного досвіду, на конкретному аналізі навчально-виховного процесу система взаємозалежних дій і заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації й професійної майстерності кожного вихователя (включаючи заходи щодо керування професійною самоосвітою, самовихованням, самовдосконаленням педагогів), на розвиток і підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу ДНЗ в цілому, а в остаточному результаті на вдосконалювання навчально-виховного процесу, досягнень оптимального рівня виховання й розвитку конкретних дітей.

Методична служба виконує разом з адміністрацією й педагогічним колективом і за їхнім запитом наступні функції:

  • забезпечення професійною інформацією;
  • організація методичної й науково-дослідної роботи ДНЗ;
  • підтримка експериментальної роботи педагогів в ДНЗ;
  • діагностика й аналіз освітньо -виховного процесу;
  • організація індивідуального консультування й професійної підтримки педагогів;
  • допомога педагогам в підготовці до атестації;
  • організація підвищення кваліфікації;
  • допомога щодо підвищення якості освітнього процесу;
  • виявлення, підтримка й поширення педагогічного досвіду;
  • участь і організація семінарів, конференцій, майстер-класів;
  • виявлення, підтримка й поширення педагогічного досвіду;
  • допомога, участь у розробці й проведенні експертизи інноваційних програм, методик, навчальних планів;
  • методична допомога в проведенні відкритих заходів допомога у проведенні професійних конкурсів.

Методична робота в дошкільному навчальному закладі проводиться за таким напрямком: вивчення досвіду педагогів закладу в різних видах та формах педагогічної діяльності, аналіз та виявлення інноваційних методів і прийомів у роботі, їх вдосконалення; узагальнення досвіду та його розповсюдження.

Основними компонентами змісту методичної роботи є:

  • отримання знань педагогами
  • вміння їх реалізувати на практиці
  • наявність результативності в педагогічній роботі
  • створення умов для безперервного вдосконалення фахової майстерності та  проведення освітньо -виховного процесу з дітьми.

Науково-методичне зростання педагогічної майстерності вихователів забезпечують такі форми методичної роботи:

  • самоаналіз, самоконтроль, самокорекція;
  • творчі групи;
  • методичні заходи різного формату;
  • колективні перегляди різних видів діяльності;
  • консультації.

ГРАФІЧНА СТРУКТУРА

методичної роботи ТДНЗ № 38 на 2021 /2022 навчальний рік

 

 «РОЗВИВАЄМО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ЗА ДОПОМОГОЮ ВЕРЛІБРІВ»

Консультація  «РОЗВИВАЄМО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ЗА ДОПОМОГОЮ ВЕРЛІБРІВ» Діти і навіть деякі дорослі звикли вважати, що поезія — це винятково римовані твори. І бажано, щоб строфи в них були чотирирядкові. Розширити уявлення дошкільників про ліричні жанри і водночас сприяти розвитку їхніх художньо-мовленнєвих і творчих здібностей допоможуть верлібри. У чому ж цих

Як дошкільнику організувати свою ігрову діяльність? Консультація:

Геокешинг в закладі дошкільної освіти ( за матеріалами журналу «Вихователь-методист») : Дитина дошкільного віку вже може і має сама, без допомоги дорослого, організовувати свою ігрову діяльність. Для цього слід лише забезпечити відповідні умови. Якщо вміло використовувати розміщені на території закладу дошкільної освіти природні елементи, ігрові та спортивні споруди,

Пам’ятка для вихователів.

Пам’ятка для вихователів «Організація ігрової діяльності упродовж дня»