Вихователь – методист Турецька Галина Андріївна, спеціаліст  «вищої категорії»,  має педагогічне звання  «старший вихователь», «вихователь – методист».

Нині настав час , коли в Україні є реальна можливість для здійснення мрій багатьох педагогів, які творчо мислять.

«Щоб дати дитині іскорку знань, педагогові потрібно ввібрати ціле море світла». Ці слова В Сухомлинського надихають мене  на творчий пошук, активізацію потужного потенціалу для розкриття та розвитку особистісних і професійних якостей педагогів в нашому закладі, стимулювання їх до усвідомлення необхідності дієвості  та самовдосконалення.

Методична робота в ДНЗ – це цілісна, заснована на досягненнях науки й педагогічного досвіду, на конкретному аналізі навчально-виховного процесу система взаємозалежних дій і заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації й професійної майстерності кожного вихователя (включаючи заходи щодо керування професійною самоосвітою, самовихованням, самовдосконаленням педагогів), на розвиток і підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу ДНЗ в цілому, а в остаточному результаті на вдосконалювання навчально-виховного процесу, досягнень оптимального рівня виховання й розвитку конкретних дітей.

Методична служба виконує разом з адміністрацією й педагогічним колективом і за їхнім запитом наступні функції:

  • забезпечення професійною інформацією;
  • організація методичної й науково-дослідної роботи ДНЗ;
  • підтримка експериментальної роботи педагогів в ДНЗ;
  • діагностика й аналіз освітньо -виховного процесу;
  • організація індивідуального консультування й професійної підтримки педагогів;
  • допомога педагогам в підготовці до атестації;
  • організація підвищення кваліфікації;
  • допомога щодо підвищення якості освітнього процесу;
  • виявлення, підтримка й поширення педагогічного досвіду;
  • участь і організація семінарів, конференцій, майстер-класів;
  • виявлення, підтримка й поширення педагогічного досвіду;
  • допомога, участь у розробці й проведенні експертизи інноваційних програм, методик, навчальних планів;
  • методична допомога в проведенні відкритих заходів допомога у проведенні професійних конкурсів.

Методична робота в дошкільному навчальному закладі проводиться за таким напрямком: вивчення досвіду педагогів закладу в різних видах та формах педагогічної діяльності, аналіз та виявлення інноваційних методів і прийомів у роботі, їх вдосконалення; узагальнення досвіду та його розповсюдження.

Основними компонентами змісту методичної роботи є:

  • отримання знань педагогами
  • вміння їх реалізувати на практиці
  • наявність результативності в педагогічній роботі
  • створення умов для безперервного вдосконалення фахової майстерності та  проведення освітньо -виховного процесу з дітьми.

Науково-методичне зростання педагогічної майстерності вихователів забезпечують такі форми методичної роботи:

  • самоаналіз, самоконтроль, самокорекція;
  • творчі групи;
  • методичні заходи різного формату;
  • колективні перегляди різних видів діяльності;
  • консультації.