
Вихователь – методист Турецька Галина Андріївна, спеціаліст «вищої категорії», має педагогічне звання «старший вихователь», «вихователь – методист».
Нині настав час , коли в Україні є реальна можливість для здійснення мрій багатьох педагогів, які творчо мислять.
«Щоб дати дитині іскорку знань, педагогові потрібно ввібрати ціле море світла». Ці слова В Сухомлинського надихають мене на творчий пошук, активізацію потужного потенціалу для розкриття та розвитку особистісних і професійних якостей педагогів в нашому закладі, стимулювання їх до усвідомлення необхідності дієвості та самовдосконалення.
Методична робота в ДНЗ – це цілісна, заснована на досягненнях науки й педагогічного досвіду, на конкретному аналізі навчально-виховного процесу система взаємозалежних дій і заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації й професійної майстерності кожного вихователя (включаючи заходи щодо керування професійною самоосвітою, самовихованням, самовдосконаленням педагогів), на розвиток і підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу ДНЗ в цілому, а в остаточному результаті на вдосконалювання навчально-виховного процесу, досягнень оптимального рівня виховання й розвитку конкретних дітей.
Методична служба виконує разом з адміністрацією й педагогічним колективом і за їхнім запитом наступні функції:
- забезпечення професійною інформацією;
- організація методичної й науково-дослідної роботи ДНЗ;
- підтримка експериментальної роботи педагогів в ДНЗ;
- діагностика й аналіз освітньо -виховного процесу;
- організація індивідуального консультування й професійної підтримки педагогів;
- допомога педагогам в підготовці до атестації;
- організація підвищення кваліфікації;
- допомога щодо підвищення якості освітнього процесу;
- виявлення, підтримка й поширення педагогічного досвіду;
- участь і організація семінарів, конференцій, майстер-класів;
- виявлення, підтримка й поширення педагогічного досвіду;
- допомога, участь у розробці й проведенні експертизи інноваційних програм, методик, навчальних планів;
- методична допомога в проведенні відкритих заходів допомога у проведенні професійних конкурсів.
Методична робота в дошкільному навчальному закладі проводиться за таким напрямком: вивчення досвіду педагогів закладу в різних видах та формах педагогічної діяльності, аналіз та виявлення інноваційних методів і прийомів у роботі, їх вдосконалення; узагальнення досвіду та його розповсюдження.
Основними компонентами змісту методичної роботи є:
- отримання знань педагогами
- вміння їх реалізувати на практиці
- наявність результативності в педагогічній роботі
- створення умов для безперервного вдосконалення фахової майстерності та проведення освітньо -виховного процесу з дітьми.
Науково-методичне зростання педагогічної майстерності вихователів забезпечують такі форми методичної роботи:
- самоаналіз, самоконтроль, самокорекція;
- творчі групи;
- методичні заходи різного формату;
- колективні перегляди різних видів діяльності;
- консультації.
