
Гандзюк Тетяна Ярославівна
Вчитель – логопед, спеціаліст I категорії
Стаж роботи на посаді: 10 років
Графік роботи:
Пн.– Пт. 8:30 – 12:30

Бог нам гарну мову дав, Щоб ми не мовчали,
А всі звуки і слова гарно вимовляли.
Кожний звук – це знак, кожний – загадковий
Вони з’єднуються так, що виходить слово.
Головним завданням діяльності вчителя-логопеда в ДНЗ є корекційна робота з дітьми, які мають недоліки мовленнєвого розвитку та діти з особливими потребами.
Напрямки роботи вчителя – логопеда:
– Діагностичний напрямок.
– Корекційний напрямок.
– Аналітичний напрямок.
– Консультативно-просвітницький та превентивний напрямок.
– Організаційно-методичний напрямок.
Логопедична корекція
Основні завдання логопедичної допомоги:
- усунення різних порушень усного і писемного мовлення;
- запобігання різним відхиленням мовленнєвого розвитку дітей;
- пропаганда логопедичних знань серед педагогів та батьків;
- розробка методичних рекомендацій, консультації для педагогів та батьків, щодо попередження та подолання вад мовлення у дітей;
- самоосвіта;
- оснащеність логопедичного кабінету.
Зміст корекційно-розвиваючої роботи вчителя – логопеда:
- виробляє і вправляє рухи артикуляційних органів;
- готовить артикуляційний уклад до постановки звуків;
- працює над розвитком правильного мовного дихання дітей;
- відшліфовує артикуляційний уклад певного звука, використовуючи відпрацьовані раніше рухи органів мовлення;
- ставить звук (різними прийомами та методами);
- закріплює поставлений звук у складах; автоматизує поставлені звуки у словах, фразах, реченнях, словосполученнях, зв’язній мові;
- проводить диференціацію звуків; відпрацьовує граматичні форми.