Гандзюк Тетяна Ярославівна

Вчитель – логопед, спеціаліст I категорії

Стаж роботи на посаді: 10 років

Графік роботи:

Пн.– Пт.   8:30 – 12:30


Бог нам гарну мову дав, Щоб ми не мовчали,

А всі звуки і слова гарно вимовляли.

Кожний звук – це знак, кожний – загадковий

Вони з’єднуються так, що виходить слово.

Головним завданням діяльності вчителя-логопеда в ДНЗ є корекційна робота з дітьми, які мають недоліки мовленнєвого розвитку та діти з особливими потребами.

Напрямки роботи вчителя – логопеда:

 Діагностичний напрямок.

–  Корекційний напрямок.

–  Аналітичний напрямок.

– Консультативно-просвітницький та превентивний напрямок.

– Організаційно-методичний напрямок.

                                         Логопедична корекція

Основні завдання логопедичної допомоги:

  • усунення різних порушень усного і писемного мовлення;
  • запобігання різним відхиленням мовленнєвого розвитку дітей;
  • пропаганда логопедичних знань серед педагогів та батьків;
  • розробка методичних рекомендацій, консультації для педагогів та батьків, щодо попередження та подолання вад мовлення у дітей;
  • самоосвіта;
  • оснащеність логопедичного кабінету.  
C:\Users\Admin\Desktop\images.jpg
C:\Users\Admin\Desktop\download.jpg

Зміст корекційно-розвиваючої роботи вчителя – логопеда:

  • виробляє і вправляє рухи артикуляційних органів;
  • готовить артикуляційний уклад до постановки звуків;
  • працює над розвитком правильного мовного дихання дітей;
  • відшліфовує артикуляційний уклад певного звука, використовуючи відпрацьовані раніше рухи органів мовлення;
  • ставить звук (різними прийомами та методами);
  • закріплює поставлений звук у складах; автоматизує поставлені звуки у словах, фразах, реченнях, словосполученнях, зв’язній мові;
  • проводить диференціацію звуків; відпрацьовує граматичні форми.
C:\Users\Admin\Desktop\lineechka-13.gif