Дошкільнята 1 молодшої групи №2 ЗДО 38 пізнають навколишній світ під час організації різних видів діяльності сенсорно-пізнавальна, ігрова, музична, що сприяє розвитку моторики кисті рук, сенсорному розвитку, розвитку ігрових вмінь та навичок, емоційному розвитку.

РОЗКОЛЯДА В ЗДО

В ЗДО – “розколяда”, яка подібна благодатному дощу. Кожне слово колядки крапля за краплею просочується в найглибші куточки сердець маленьких вихованців. “Пісенна мова” коляди – це мова душевних почуттів, гармонійний відголосок емоцій колядників, яка відзеркалюється на їхніх обличчях і є формою магії, яка назавжди зачарує […]

 «РОЗВИВАЄМО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ЗА ДОПОМОГОЮ ВЕРЛІБРІВ»

Консультація  «РОЗВИВАЄМО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ЗА ДОПОМОГОЮ ВЕРЛІБРІВ» Діти і навіть деякі дорослі звикли вважати, що поезія — це винятково римовані твори. І бажано, щоб строфи в них були чотирирядкові. Розширити уявлення дошкільників про ліричні жанри і водночас сприяти розвитку їхніх художньо-мовленнєвих і творчих здібностей допоможуть верлібри. У чому ж цих […]

Як дошкільнику організувати свою ігрову діяльність? Консультація:

Геокешинг в закладі дошкільної освіти ( за матеріалами журналу «Вихователь-методист») : Дитина дошкільного віку вже може і має сама, без допомоги дорослого, організовувати свою ігрову діяльність. Для цього слід лише забезпечити відповідні умови. Якщо вміло використовувати розміщені на території закладу дошкільної освіти природні елементи, ігрові та спортивні споруди, […]