РОЗКОЛЯДА В ЗДО

В ЗДО – “розколяда”, яка подібна благодатному дощу. Кожне слово колядки крапля за краплею просочується в найглибші куточки сердець маленьких вихованців. “Пісенна мова” коляди – це мова душевних почуттів, гармонійний відголосок емоцій колядників, яка відзеркалюється на їхніх обличчях і є формою магії, яка назавжди зачарує […]

 «РОЗВИВАЄМО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ЗА ДОПОМОГОЮ ВЕРЛІБРІВ»

Консультація  «РОЗВИВАЄМО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ЗА ДОПОМОГОЮ ВЕРЛІБРІВ» Діти і навіть деякі дорослі звикли вважати, що поезія — це винятково римовані твори. І бажано, щоб строфи в них були чотирирядкові. Розширити уявлення дошкільників про ліричні жанри і водночас сприяти розвитку їхніх художньо-мовленнєвих і творчих здібностей допоможуть верлібри. У чому ж цих […]

Як дошкільнику організувати свою ігрову діяльність? Консультація:

Геокешинг в закладі дошкільної освіти ( за матеріалами журналу «Вихователь-методист») : Дитина дошкільного віку вже може і має сама, без допомоги дорослого, організовувати свою ігрову діяльність. Для цього слід лише забезпечити відповідні умови. Якщо вміло використовувати розміщені на території закладу дошкільної освіти природні елементи, ігрові та спортивні споруди, […]

“Правила безпечної поведінки з незнайомими людьми”

«Правила безпечної поведінки з незнайомими людьми» Спілкуючись з дітьми та задаючи їм навідні запитання, дорослі можуть дізнатися, які ситуації при спілкуванні з незнайомими людьми вони вважають потенційно небезпечними, а які – ні. Припустимо, безпечною вашій дитині може здаватися бесіда з жінкою, якщо вона відбувається в школі, дитячому садку. […]

«Роль іграшки у вихованні малюка»

Консультація для батьків на тему: «Роль іграшки у вихованні малюка» Для сучасної дитини іграшка – це спосіб пізнання реальності. Дитяча фантазія – безмежна, і, часом, із самих примітивних іграшок малюк може створити в своїй уяві  цілий світ з захопливими сюжетними лініями. Головна умова – іграшки […]